Vackra hästar

Tama, Naldo & Solsken

The End

Mina hästar, Ninja Permalink6
 
 
 
Ursäkta att jag inte varit det minsta aktiv här på ett tag, men things are going down... Har precis sagt upp Tamas stallplats. Utan att ha någon ny. Fortsättning följer...
 
 
 
 
#1 - - *anna*:

O shit. ..men du...ni får alltid låna min balkong om det kniper..då får tama dessutom kanalutsikt:)

Svar: Mmm, det hade nog din förening gillat... Att det står en stor ponny och tuggar på prydnadsgräset... ;) Du är gullig. <3
Ninja

#2 - - elinen:

glöm inte mitt förslag!!!

Svar: Jag tänker på och dagdrömmer om ditt förslag varje dag!!! :) Saknar dig och Inger och våra ridturer jättemycket. Jag tror Tama gör det också. ;)
Ninja

#3 - - Anna Friberg:

Va?! Vad kommer hända nu då? Vi har en liten hage precis vid huset ;)

Svar: Har du en lägenhet över också?
Ninja

#4 - - Anna Friberg:

Du kan få bo på övervåningen :)finns två dubbelsängar där ^^

Svar: Toppen! En sänghalva till mig och en till Lupus! ;)
Ninja

#5 - - Emelie:

Vart bor du i för stad?
Kaaaaan hända att vi får någon ledig lösdriftplats här snart!

Svar: Hehehe... Bor inte direkt in nån stad... Det heter Västerlanda här och det ligger ca 5 mil norr om Göteborg. Ett par mil till Stenungsund, och ett par mil till Uddevalla och Trollhättan. Var finns lösdriften? :)
Ninja

#6 - - Emelie:

6 mil ifrån dig :(
Precis söder om Göteborg, Kungsbackagränsen.

Svar: Mhm, jaha. :(
Ninja

Till top